What’s missing?

Wakacje powoli dobiegają końca, więc nadszedł czas na przygotowanie nowych materiałów. Dziś przychodzę do Was z dobrze już znanym ćwiczeniem ‚What’s missing?’.

Karty sprawdzą się idealnie jako rozgrzewka językowa na początku zajęć. Powrót do szkoły, zarówno dla uczniów jak i nauczycieli może okazać się trudny, dlatego warto zaopatrzyć się w tego typu materiały.

Jak wykorzystać karty?

Wyświetl/Pokaż uczniom obrazek z zakrytym fragmentem. Na początku uczniowie opisują co się na nim znajduje, a następnie próbują odgadnąć co kryje się za tajemniczym znakiem zapytania.

Za każdym razem gdy wykorzystuję te materiały, jestem pozytywnie zaskoczona jak kreatywni i pomysłowi uczniowie potrafią być. Warto też, aby uczniowie uzasadniali dlaczego uważają, że pod zakrytą częścią znajduje się dana rzecz i wykorzystywali do tego odpowiednich sformułowań np. ‚I think … because …’.

Jeśli poszukujecie więcej materiałów na nowy rok szkolny to zachęcam do zakupu naszych e-booków, opublikowanych w ramach akcji ‚Bloggers for children’. Zbiórki dla wspieranych przez nas dziewczynek zostały przedłużone, więc macie jeszcze możliwość zakupu czwartej części e-booków.

Uczę dzieci i młodzież cz.4 : https://www.siepomaga.pl/bloggersforhaniauczedzieci

Uczę dorosłych i przygotowuję do egzaminów cz.4 : https://www.siepomaga.pl/bloggersforhaniauczedoroslych

Jak zdobyć e-booki?

  1. Kliknij w wybrany link.
  2. Wpłać min. 10 zł .
  3. Link do materiałów wyświetli się w podziękowaniach. Ten sam link zostanie także wysłany przez portal Siepomaga na podany przez Was adres e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *