Wielkanoc zbliża się do nas wielkimi krokami. W związku z tym przygotowałam kilka zestawów kart, które świetnie sprawdzą się na zajęciach on-line.
Choć obecna sytuacja wymaga od nas większego nakładu pracy niż zazwyczaj, staram się, aby zajęcia nie odbiegały od tych prowadzonych stacjonarnie. Mając na uwadze fakt, że uczniowie uwielbiają przesłodkie wielkanocne zajączki i kurczaczki, stworzyłam materiały, które będą atrakcyjne i przy okazji ułatwią mi pracę.
What’s missing?
Moi uczniowie bardzo lubią pracować na kartach typu 'What’s missing?’. Na wielu blogach pojawiło się sporo takich materiałów. Ja postanowiłam stworzyć wielkanocną wersję tego ćwiczenia.
Na początku wyświetlamy kartę z zasłąniętą częścią obrazka. Uczniowie opisują co widzą, a następnie podają co może znajdować się w ukrytej części ilustracji.
Describe the picture & Look, remember and answer
Pewnie część z Was zauważyła, że ostatnio często wykorzystuję materiały z serii 'Describe the picture’ i 'Look, remember and answer’. Tak je polubiłam, że powstały zestawy wielkanocne tychże kart.
Od dłuższego czasu wspieram dzieci chore na rdzeniowy zanik mięśni. W obecnej sytuacji wszystkie zbiórki stanęły w miejscu. Postanowiłam więc, że wspomniane materiały wesprą 7-miesięcznego Frania Surdela.
Jak zdobyć materiały?
- Kliknij w link https://www.siepomaga.pl/easyenglishdlafrania
- Wpłać dowolną kwotę .
- Link do materiałów wyświetli się w podziękowaniach. Ten sam link zostanie także wysłany przez portal Siepomaga na podany przez Was adres e-mail.
W dalszym ciągu możecie także nabyć nasz e-book 'Uczę dzieci i młodzież cz.2′. Znajdziecie w nim ok. 50 stron wielkanocnych materiałów. E-booka można zakupić tutaj